Çiçek Sepeti Müşteri Hizmetleri
Çiçek sepeti müşteri hizmetleri iletişim numarası site üzerinden almış olduğunuz çiçeklerin yada diğer hediyelik ürünlerinizin son durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Çiçeklerinizin zamanında ulaşması için çiçek sepeti çağrı merkezi numarasını arayarak müşteri temsilcisine ulaşıp detaylı bilgi alabilirsiniz.
Çiçek sepeti 2006 yılında Emre Aydın tarafından kurulan Türkiye’nin önde gelen firmalarından bir tanesidir. Çiçek sepeti sitesinden çiçek siparişinin yanı sıra hediyelik eşyalar ve bir çok teknolojik üründe siparişi verebilirsiniz. Doğrum günü çiçekleri ile sevdiğiniz kişinin doğum gününü kutlayarak ona ne kadar değer verdiğinizi gösterebileceğiniz gibi dilerseniz meyve sepeti yada bonnyfood (yenilebilir çiçek) ile sevdiğiniz kişinin hoşuna gidecek bir hediyede verebilirsiniz.
Çiçek Sepeti’nde bir çok çeşit çiçek bulabileceğiniz gibi farklı konseptlere de hitap eden hediyelik ürünlerde mevcuttur. Örneğin hediye çikolata gönderimi yaparak sevdiğiniz kişiye hoş bir sürpriz yapabilirsiniz. Sevdiğiniz kişiyi hatırlamak sadece onu özel günlerde hatırlamak değil her an onu düşündüğünüzü hissettirebilmek önemlidir. Arada küçük hediyeler göndererek sevdiğinizi şaşırtabilir ve onun kalbini kazanabilirsiniz.
Hediye almak tüm insanları mutlu eden bir davranış olduğu gibi bazen üzücü olaylarda da geçmiş olsun çiçekleri göndererek yanınıza gelemedik ama sizi seviyoruz ve geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz mesajı verebilir. Böylelikle sevdiğiniz kişilere onların iyi ve kötü günlerinde de yanında olduğunuzu hissettirebilirsiniz.
Çiçek Sepeti Çağrı Merkezi
Çiçek sepeti çağrı merkezi numarası, kullanıcıların vermiş oldukları çiçek siparişlerinin nerede kaldığını öğrenmek için çok sık araması yapılan telefon numaralarından biridir. Eğer sizde çiçeksepeti platformu üzerinden sipariş verdiyseniz aşağıdaki numara ile arayıp siparişinizin durumunu sorabilirsiniz.
Çiçek sepeti kurulduğu günden bu yana büyüyerek devam eden bir projedir. Kurulduğu ilk günlerde İstanbul’da bir depo sistemi ile başlayan firma daha sonrasında lokal çiçekçiler ile anlaşarak Türkiye’nin her yerinde hizmet vermeye başlamıştır. Firmanın 500’den fazla çalışanı olmakla beraber 5 ülkede hizmet vermektedir. Çiçek sepeti çağrı merkezi 0850 222 00 79 olup ürünlerinizin size ulaşmadığında ulaşabileceğiniz bir numaradır. Onlarca kategori arasında binlerce ürün bulunan sitenin 1000’den fazla çalıştığı lokal çiçekçi bulunmaktadır. Eğer ürünleriniz zamanında ulaşmıyorsa bu numaradan ulaşarak sorununuzu dile getirebilirsiniz.
Çiçek sepeti çağrı merkezi hattı müşterilerine hızlı yanıt vermek, sorunlarını dinlemek ve kaliteli hizmet anlayışı için kurulmuş bir sistemdir. Çağrı merkezi hattını kullanarak sorunları hızlı bir şekilde gidermeyi hedefleyen çiçek sepeti bu konuda çok hassas davranmaktadır. Yaptığınız görüşmeleri kayıt altına alarak hangi bayinin ne kadar sorun yaşattığını ölçerek o çiçek bayisinin bayiliğini iptal edebilir yada yaptırım uygulayabilmektedir.
Bu yazmızda; Çiçek sepeti telefon numarası, Çiçek Sepeti İletişim, Çiçek Sepeti Müşteri Hizmetleri, Çiçek Sepeti Çağrı Merkezi, Çiçek Sepeti Şikayet Hattı gibi kelimeler kullanılmıştır.
Çiçek Sepeti İletişim Numarası
Çiçek sepeti iletişim hattı 0850 222 00 79 olup verilen siparişlerinizde sorun yaşamanız halinde arayabileceğiniz numaradır. Çiçek sepeti telefon numarası Türkiye genelinde aynı numaradır. Çiçek ve çikolatanın yanı sıra parfüm, kitap, oyuncak, dekorasyon gibi ürünlerde yer almaktadır. Vereceğiniz siparişin teslimat tarihini ve saatini kendinizin seçebildiğiniz gibi bir sorun yaşadığınızda iletişim kurabileceğiniz numara 0850 222 00 79’dur.
Çalışma saatleri içerisinde telefon ile ulaşabilir yada cicekbilgi@ciceksepeti.com üzerinden geç saatlerde bile olsa mail ile ulaşabilirsiniz. Mail adresi üzerinden atacağınız mailler genel merkeze ulaştığı için buradan geri dönüşler biraz daha uzun sürebilmektedir.
Çiçek sepeti satış sonrası desteğe önem veren bir firma olduğu için müşteri hizmetleri kritik bir yerdedir. Müşterilerine son derece hassas davranan firmanın onlarca müşteri temsilcisi bulunmakta ve telefon ettiğinizde çok daha hızlı sizlere yanıt vermeye çalışmaktadırlar.
Çiçeksepeti Kargo Takip
Çiçeksepeti kargo takip numaranız ile vermiş olduğunuz siparişleri basit bir şekilde takip edebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken şey öncelikle çiçeksepeti internet sitesine kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak kolay bir şekilde takip sağlayabilirsiniz. Ayrıca https://www.ciceksepeti.com/siparis-takip linkine tıklayarak mail adresi yada takip numaranızı girerek siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
Çiçeksepeti kargo takip numarası siparişinizi verdiğinizde size verilen bir kod numarasıdır. Bu kod numarasına yine üye girişi yaparak ulaşabilirsiniz. Böylelikle çiçeksepeti siparişlerinizin hangi aşamada olduğunu, ürünlerinizin ulaşıp ulaşmadığını hızlı bir şekilde takip edebilirsiniz.
Vereceğiniz siparişlerin gönderimi bulunduğunuz bölgeye farklılık gösterebilmektedir. Özel günlerde verilen siparişleriniz yine iş yoğunluğu nedeni ile farklı saatlerde olabilmektedir.
Çiçeksepeti Canlı Destek Hattı
Çiçeksepeti canlı destek sistemi sayesinde siparişlerinizi hızlı bir şekilde müşteri temsilcisi yardımı ile verebilirsiniz. Ayrıca canlı destek sistemi ile siparişinizin durumu hakkında bilgi alarak, siparişinizin ne zaman kargoya verildiğini, siparişinizin muhtemelen hangi zaman diliminde size ulaşacağı bilgilerinede rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
Çiçeksepeti canlı yardım sistemi müşteri memnuniyetini esas alan bir sistem olmakla birlikte, müşterilerin şikayet kaydı oluşturup bu yazışmaları çiçeksepeti genel müdürlüğüne ulaştırılmasında büyük rol oynamaktadır. Siparişleriniz, kargo süreçleri, ürünler hakkında gibi bir çok şikayet kaydı oluşturabileceğiniz gibi ürünler hakkında yada iadeler hakkında detaylı bilgiye de buradan ulaşabilirsiniz.
Çiçeksepeti canlı yardım hattına ulaşmak için buraya tıklayabilir ve asistana bağlanabilirsiniz. Burada yazacağınız cümleler müşteri memnuniyeti açısından kayıt edilmekte olup gerekli yerlere ulaşmasını sağlamaktadır.
Ayrıca farklı hediyeler almak için dilerseniz trendyol iletişim sayfamıza göz atabilirsiniz.
Çiçeksepeti hangi şehirlerde var?
Çiçeksepeti bildiğiniz üzere hemen hemen Türkiye’nin her bölgesinde yer alıyor. Müşterilerine hızlı ulaşım imkanı sunan firma ürünlerinin kalitesiyle ve müşteri ilişkilerine verdiği önemle oldukça adından söz ettiren bir firmadır. Peki çiçek sepeti hangi illerde yer alıyor ve bulunduğunuz bölgeye hizmet veriyor mu bunları inceleyelim.
Çiçeksepeti Ankara iletişim numarası ve müşteri hizmetleri
Çiçeksepeti ankara ve diğer büyükşehirlerde sunmuş olduğu bazı avantajlar bulunuyor. Bunlardan en önemli avantajı çiçeksepeti ankara şubesine vereceğiniz sipariş aynı gün içerisinde alıcısına ulaşabilmektedir.
Çiçeksepeti ankara iletişim numarasına müşteri hizmetleri numarası 0850 222 00 79 hattan ulaşabilirsiniz yada buraya tıklayarak ankara bölgesine hemen sipariş verebilirsiniz.
Çiçeksepeti İstanbul iletişim numarası ve müşteri hizmetleri
Çiçeksepeti istanbul numarası ile siparişlerinizi hızlı bir şekilde verebilirsiniz. Ancak web üzerinden vereceğiniz sipariş ile istanbul bölgesinde teslim alacak kişiye en yakın şube yönlendirilerek aynı gün içerisinde teslim edilmesi sağlanmaktadır.
Buraya tıklayarak istanbul içerisindeki çiçekcilerden hızlı şekilde sipariş verebilirsiniz. Yada yine çiçek sepetinin çağrı merkezi numarasını arayarak daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Çiçeksepeti istanbul bayileri; çiçeksepeti avcılar, çiçeksepeti beylikdüzü, çiçeksepeti bakırköy, çiçeksepeti sarıyer, çiçeksepeti kadıköy gibi birçok ilçede yer alan çiçekcilerle anlaşması bulunmaktadır.
Çiçeksepeti Konya telefon numarası ile sipariş durumunu öğren
Çiçeksepeti Konya iletişim hattını arayarak aynı gün içerisinde siparişinizin teslim edilmesini isteyebilirsiniz. Çiçeksepeti Konya’da bir çok yerel firma ile anlaşması olduğu için dilerseniz size aynı gün içerisinde siparişinizi ulaştırma imkanı sağlayabilir.
Ancak bazı seçeceğiniz ürünler bayilerde bulunmaması durumunda teslimatınız gecikebilmektedir. Ayrıca özel günlerde yoğunluk söz konusu olabileceği için siparişinizin teslimatında aksaklıklar yaşanabilmektedir.
Ancak çiçeksepeti konya siparişleri için buraya tıklayarak doğum günü, evlilik yıldönümü, geçmiş olsun hediyesi gibi bir çok siparişinizi aynı gün içerisinde teslimatını gerçekleştirebilirsiniz.
Çiçeksepeti Kayseri bölgesine ait kampanya ve iletişim numarası
Çiçeksepeti Kayseri bölgesinde yer alan yerel satıcılar sayesinde bu bölgeye rozetli ürünler sunabilmektedir. Burada yer alan müşteriler kayseri’den sipariş vererek ürünlerin aynı gün içerisinde teslim alabilmektedir.
Çiçeksepeti Kayseri linki üzerinden alacağınız ürünler en kısa süre içerisinde alıcısına ulaşabildiği gibi herhangi bir sorunla karşılaşıldığında da hızlı şekilde o bölgede çözüm sağlanabilmektedir. Firma Türkiye’nin her bir noktasında yer alan kendi merkezleri dışında yerel çiçekçilerle de iş birliği yaptığı için siparişin ulaşım noktasında size öğleden önce yada öğleden sonra gibi seçeneklerde sunabilmektedir.
Çiçeksepeti Kayseri bölgesinde yer alan alıcı için sipariş vermek isterseniz buraya tıklayarak kolayca siparişinizi geçebilirsiniz.
Çiçeksepeti rozetli ürünler nedir?
Çiçeksepeti internet sitesinde yada çiçeksepeti uygulamasında bazı ürünlerde rozetler olduğunu görebilirsiniz. Peki çiçeksepeti rozetli ürünler ile ne demek isteniliyor diye düşündüğünüz diğer site ve uygulamalarda yer alan kampanyalı ürünler çiçeksepeti rozetli ürünler adı altında listelemektedir.
Çeşit çeşit ürünlerin yanında göreceğiniz rozet iconu ile bu ürünün kampanyada olduğunu ve ürün fiyatının düştüğünü görebilirsiniz. Ayrıca bulunduğunuz bölgeyi seçerek size en yakın çiçeksepeti bayisinin size sunduğu rozetli ürünleri listeleyerek hem daha ucuza hemde gün içerisinde teslimat imkanı ile ürünü avantajlı şekilde satın alabilirsiniz. Çiçeksepeti rozetli ürünler sayfasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Bir çok avantaj sunan firma, çeşitli zaman aralıklarında ve belirli stok durumuna göre rozetli ürün gösterdiği için aynı ürünü rozetli kampanya fiyatında tekrar göremeyebilirsiniz. Eğer beğendiyseniz fırsatı kaçırmamak için o an içerisinde karar verip ürünü sipariş etmenizde fayda var.
Çiçek Sepeti Hakkında Sık Sorulan Sorular
Çiçek sepeti, Türkiye’nin lider hediye e-ticaret sitesidir. Çiçek, hediyelik eşya, çikolata, meyve sepeti, pasta, kuruyemiş gibi farklı kategorilerde hediyelik ürünler sunmaktadır.
Web sitesini kullanmak için öncelikle siteye üye olmanız gerekmektedir. Üye olduktan sonra, hediye almak istediğiniz kategoriyi seçerek, beğendiğiniz ürünü sepete ekleyebilirsiniz. Ürünleri sepete ekledikten sonra, teslimat adresini ve ödeme yöntemini seçerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Çiçek sepeti’nden sipariş nasıl verilir?
E-ticaret platformundan sipariş vermek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
– Çiçeksepeti.com web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapın.
– Hediye almak istediğiniz kategoriyi seçin.
– Beğendiğiniz ürünü sepete ekleyin.
– Ürünleri sepete ekledikten sonra, teslimat adresini ve ödeme yöntemini seçin.
– “Siparişi tamamla” butonuna tıklayın.
Çiçek sepeti’nden sipariş nasıl iptal edilir?
Çiçek sepeti’nden siparişinizi iptal etmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
– Çiçeksepeti.com web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapın.
– Hesabım > Siparişlerim sayfasına gidin.
– İptal etmek istediğiniz siparişi bulun.
– Siparişi iptal etmek için “Siparişi iptal et” butonuna tıklayın.
Çiçek sepeti’nden sipariş nasıl takip edilir?
Çiçek sepeti’nden siparişinizi takip etmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
– Çiçeksepeti.com web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapın.
– Hesabım > Siparişlerim sayfasına gidin.
– Takip etmek istediğiniz siparişi bulun.
– Sipariş detay sayfasında, siparişin durumunu görebilirsiniz.
Çiçek sepeti’nden sipariş ne zaman teslim edilir?
Çiçek sepeti’nden siparişinizin teslimat süresi, siparişinizin verildiği gün ve saate, teslimat adresine ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre değişmektedir. Genel olarak, siparişleriniz aynı gün veya bir sonraki gün teslim edilmektedir.
Çiçek sepeti’nden siparişte kargo ücreti ne kadardır?
Çiçek sepeti’nden siparişinizdeki kargo ücreti, siparişinizin bedeli ve teslimat adresine göre değişmektedir. Genel olarak, sipariş tutarınız 150 TL’nin altındaysa, kargo ücreti alınmaktadır. Sipariş tutarınız 150 TL’nin üzerindeyse, kargo ücreti ücretsizdir.
Çiçek sepeti’nden siparişte kampanya ve indirimler var mı?
Çiçek sepeti, düzenli olarak kampanya ve indirimler düzenlemektedir. Kampanya ve indirimlerden haberdar olmak için, Çiçek sepeti’nin sosyal medya hesaplarını takip edebilir veya e-posta bültenine abone olabilirsiniz.
Çiçeksepeti’nin numarası kaç?
Çiçek Sepeti’nin müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0079’dur. Bu numaradan, Çiçek Sepeti’nden sipariş vermek, siparişinizi takip etmek, siparişinizi iptal etmek, kargo ücreti öğrenmek, iade veya değişim yapmak gibi konularda bilgi alabilir veya destek alabilirsiniz.
Çiçeksepeti müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
Telefonla ulaşmak
Müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0079’dur. Bu numaradan, haftanın 7 günü 24 saat müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Canlı destekten ulaşmak
Web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden canlı desteğe bağlanarak da müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Canlı desteğe bağlanmak için, web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaptıktan sonra, “Yardım” bölümüne gidin. Ardından, “Canlı Destek” butonuna tıklayarak canlı desteğe bağlanabilirsiniz.
E-posta ile ulaşmak
Çiçek Sepeti müşteri hizmetlerine e-posta ile de ulaşabilirsiniz. Bunun için, Çiçek Sepeti’nin web sitesinde yer alan “İletişim” sayfasına gidin. Ardından, “E-posta ile Destek” bölümündeki formu doldurarak e-posta gönderebilirsiniz.
Sosyal medyadan ulaşmak
Şirketin sosyal medya hesaplarından da müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Firmanın Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarında yer alan mesajlaşma özelliğini kullanarak müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Çiçek Sepeti’nin mobil uygulamasından ulaşmak
Firmanın mobil uygulamasından da müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Bunun için, Çiçek Sepeti mobil uygulamasını açın. Ardından, “Yardım” bölümüne gidin. Ardından, “Müşteri Hizmetleri” butonuna tıklayarak müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
0850 222 00 79 nerenin numarası?
0850 222 00 79 numarası, Çiçek Sepeti’nin müşteri hizmetleri numarasıdır. Firma Türkiye’nin lider hediye e-ticaret sitesidir. Bu numaradan arandıysanız sipariş vermek, siparişinizi takip etmek, siparişinizi iptal etmek, kargo ücreti öğrenmek, iade veya değişim yapmak gibi konularda bilgi amaçlı aranmış olabilirsiniz.
Çiçeksepeti müşteri hizmetleri saat kaçta açılıyor?
Online olarak 7/24 sipariş verebileceğiniz e-ticaret sitesinin müşteri hizmetleri, Pazartesi gününden Pazar gününe kadar, sabah 07:00’den gece 00:00’a kadar hizmet vermektedir.
Çiçek sepeti saat kaça kadar sipariş alıyor?
Haftanın 7 günü 24 saat sipariş almaktadır. Yani firmadan, günün herhangi bir saatinde sipariş verebilirsiniz.
Ancak, siparişinizin teslimat tarihi ve saati, siparişinizin verildiği gün ve saate, teslimat adresine ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre değişmektedir. Örneğin, Cumartesi veya Pazar günü sipariş verirseniz, siparişinizin aynı gün veya pazartesi günü teslim edilmesi muhtemeldir.
Bu nedenle, siparişinizin zamanında teslim edilmesini sağlamak için, teslimat tarihini ve saatini dikkatlice seçmenizi tavsiye ederiz.
Çiçeksepeti sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?
1. Çiçeksepeti web sitesi veya mobil uygulamasından öğrenme
Web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümüne gidin. Ardından, “Siparişlerim” sayfasına tıklayın. Bu sayfada, siparişlerinizin listesi gösterilecektir. Her siparişin yanında, sipariş numarasını görebilirsiniz.
2. E-posta veya SMS yoluyla öğrenme
Çiçeksepeti’nden sipariş verdikten sonra, siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta veya SMS alırsınız. Bu e-posta veya SMS’in içinde, sipariş numaranız da yer almaktadır.
3. Çiçeksepeti müşteri hizmetlerine başvurarak öğrenme
Müşteri hizmetlerine telefonla, canlı destekten, e-posta ile veya sosyal medyadan ulaşarak, sipariş numaranızı öğrenebilirsiniz.
Çiçek sepeti şikayet nasıl yapılır?
Eğer bir şikayetiniz varsa, bunu aşağıdaki yollardan biriyle yapabilirsiniz:
1. Çiçeksepeti müşteri hizmetlerine telefonla ulaşarak şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Firmanın müşteri hizmetleri numarası 0850 222 00 79’dur. Bu numaradan, haftanın 7 günü 07:00 – 00:00 saatleri arası müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
2. Web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden canlı desteğe bağlanarak şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Firmanın web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaptıktan sonra, “Yardım” bölümüne gidin. Ardından, “Canlı Destek” butonuna tıklayarak canlı desteğe bağlanabilirsiniz.
3. Web sitesinde yer alan “İletişim” sayfasına e-posta göndererek şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Web sitesinde yer alan “İletişim” sayfasına gidin. Ardından, “E-posta ile Destek” bölümündeki formu doldurarak e-posta gönderebilirsiniz.
4. Sosyal medya hesaplarından şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Firmanın Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarında yer alan mesajlaşma özelliğini kullanarak şikayetinizi bildirebilirsiniz.
5. Çiçeksepeti’nin mobil uygulamasından şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Mobil uygulamasını açın. Ardından, “Yardım” bölümüne gidin. Ardından, “Müşteri Hizmetleri” butonuna tıklayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Şikayetinizi bildirirken, şikayetinizin konusunu, şikayetinizin nedenini ve şikayetinizin çözümü için istediğiniz şeyi açıkça belirtmeniz önemlidir.
Ayrıca, şikayetinizin kanıtını desteklemek için fotoğraf, video veya diğer belgeleri de ekleyebilirsiniz.
Çiçeksepeti müşteri hizmetleri, şikayetinizi inceledikten sonra, şikayetinizi değerlendirecek ve size en kısa sürede geri dönüş sağlayacaktır.
Çiçek sepeti para iadesi nasıl ve ne zaman yapılır?
Satın aldığınız bir üründen memnun kalmadığınız takdirde, ürünü iade ederek paranızı geri alabilirsiniz. Firmanın iade koşulları şunlardır:
İade süresi: Ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
İade nedeni: İade talebinizi, üründen memnun kalmadığınızı belirterek yapabilirsiniz.
İade süreci: İade talebinizi, Çiçek Sepeti web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden yapabilirsiniz. İade talebinizi yaptıktan sonra, sizden iade kodu ve kargo firması bilgileri talep edilecektir. İade kodunu ve kargo firması bilgilerini kullanarak ürünü iade edebilirsiniz. Ürününüz Çiçek Sepeti’ne ulaştıktan sonra, iade talebiniz değerlendirilecek ve paranız iade edilecektir.
Ayrıca iade talebinde bulunmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
– Çiçek Sepeti web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapın.
– “Hesabım” bölümüne gidin.
– “Siparişlerim” sayfasına tıklayın.
– İade etmek istediğiniz siparişin yanındaki “Ürünü İade Et” butonuna tıklayın.
– İade nedeninizi seçin ve talebinizi onaylayın.
– İade kodunu ve kargo firması bilgilerini not alın.
– Ürünü iade kodunu kullanarak kargo firmasına teslim edin.
– Ürününüzü iade ederken, ürünün orijinal ambalajını ve faturasını da birlikte göndermeniz önemlidir. Ürünün orijinal ambalajı ve faturası olmadan iade talebiniz kabul edilmeyecektir.
İade talebiniz firma tarafından değerlendirildikten sonra, paranız iade edilecektir. İade işleminin süresi, iade ettiğiniz ürünün kargo firmasına teslim edilmesinden sonra 1-3 iş günüdür.
Çiçek sepeti hangi kargo ile çalışıyor?
Türkiye’nin lider hediye e-ticaret sitelerinden biri olan firma, Türkiye’nin tüm il ve ilçelerine teslimat yapmaktadır. Firma siparişlerinizin teslimatını, Yurtiçi Kargo ile gerçekleştirmektedir.
Yurtiçi Kargo, Türkiye’nin en büyük kargo şirketlerinden biridir. Yurtiçi Kargo, geniş bir şube ağına ve deneyimli bir ekibe sahiptir. Bu sayede, Çiçek Sepeti’nden verdiğiniz siparişleriniz, hızlı ve sorunsuz bir şekilde teslim edilmektedir.
E-ticaret devi, bazı özel durumlarda, siparişlerinizin teslimatını farklı kargo şirketleri ile de gerçekleştirebilmektedir. Örneğin, sipariş ettiğiniz ürün çok büyük veya ağır ise, siparişiniz farklı bir kargo şirketi ile teslim edilebilir.
E-ticaret platformundan sipariş verdiğinizde, siparişinizin hangi kargo şirketi ile teslim edileceğini, siparişinizin onaylandığına dair e-posta veya SMS’de görebilirsiniz.
Çiçek sepeti alıcıya mesaj gidiyor mu?
Evet, alıcıya mesaj gitmektedir. Alıcıya siparişin hazırlandığı, kargoya verildiği, teslimat aşamasına geçtiği ve teslim edildiği gibi bilgileri SMS veya e-posta yoluyla bildirmektedir.
Ayrıca, alıcıya göndericinin adı, göndericinin mesajı ve siparişin içeriği gibi bilgiler de gönderilebilmektedir.
Sipariş verdiğinizde, alıcıya mesaj gönderilip gönderilmeyeceğini, siparişinizin onaylandığına dair e-posta veya SMS’de görebilirsiniz.
Ancak, bazı durumlarda, alıcıya mesaj gönderilmeyebilir. Örneğin, alıcı, siparişte “sürpriz” seçeneğini işaretlemişse, alıcıya mesaj gönderilmez. Bu durumda, gönderici, alıcıya kendisi mesaj gönderebilir.
Çiçek Sepeti’nden sipariş verdiğinizde, alıcıya mesaj gönderilmesini istemiyorsanız, siparişinizde “sürpriz” seçeneğini işaretleyebilirsiniz.
Çiçeksepeti cumartesi günleri çalışıyor mu?
Evet, firma cumartesi günleri çalışmaktadır. Haftanın 7 günü, 24 saat hizmet vermektedir. Firmanın internet sitesinden yada uygulamasından cumartesi günü sipariş verebilir, siparişinizi takip edebilir, siparişinizi iptal edebilir, kargo ücreti öğrenebilir, iade veya değişim yapabilirsiniz.
Çiçeksepeti’nden cumartesi günü sipariş vermeniz durumunda, siparişiniz aynı gün kargoya verilecektir. Ancak, siparişinizin teslimat süresi, bulunduğunuz bölgeye ve kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilir.
Çiçeksepeti kapıda ödeme imkanı varmı?
Hayır, Çiçeksepeti’nde kapıda ödeme seçeneği yoktur. Çiçeksepeti’nden sipariş verirken, ödemenizi kredi kartı, banka kartı veya havale/EFT ile yapabilirsiniz.
Çiçeksepeti’nin kapıda ödeme seçeneği olmamasının birkaç nedeni vardır.
Birincisi, kapıda ödeme seçeneği, e-ticaret siteleri için daha yüksek bir maliyet anlamına gelmektedir.
İkincisi, kapıda ödeme seçeneği, sahtekarlık riskini artırmaktadır.
Üçüncüsü, kapıda ödeme seçeneği, müşteri memnuniyetini azaltabilmektedir.
Çiçeksepeti, bu nedenlerden dolayı kapıda ödeme seçeneği sunmamaktadır.
Çiçeksepeti en geç ne zaman ulaşır?
Firmadan verdiğiniz siparişin teslimat süresi, siparişinizin içeriğine, bulunduğunuz bölgeye ve kargo firmasının yoğunluğuna göre değişmektedir.
– Çiçek siparişleriniz, aynı gün kargoya verilebilmektedir. Bu durumda, siparişiniz, bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak, ertesi gün veya bir sonraki gün teslim edilebilmektedir.
– Hediye ve bonnyfood siparişleriniz, birkaç gün içerisinde teslim edilebilmektedir. Bu süre, bulunduğunuz bölgeye ve kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilmektedir.
– Büyük veya ağır ürünler, farklı kargo şirketleri ile teslim edilebilmektedir. Bu durumda, siparişinizin teslimat süresi, kargo şirketinin yoğunluğuna göre değişebilmektedir.
Online verdiğiniz siparişin en geç ne zaman ulaşacağını öğrenmek için, siparişinizin takibini yapabilirsiniz. Siparişinizi takip etmek için, firmanın web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden sipariş numaranızı girebilirsiniz. Sipariş takibi sayfasında, siparişinizin teslimat durumunu görebilirsiniz.
Online olarak verdiğiniz siparişin en geç ne zaman ulaşacağına dair kesin bir bilgi vermek mümkün değildir. Ancak, genel olarak, siparişleriniz, 3-5 iş günü içerisinde teslim edilebilmektedir.
Çiçeksepeti nasıl soru sorulur?
Çiçek Sepeti’nden soru sormak için, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
Çiçek Sepeti web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapın.
– “Hesabım” bölümüne gidin.
– “Siparişlerim” sayfasına tıklayın.
– Soru sormak istediğiniz siparişin yanındaki “Satıcıya Sor” butonuna tıklayın.
– Sorunuzuzu yazın ve gönderin.
Sorunuz, satıcıya iletilecektir. Satıcı, sorularınızı en kısa sürede yanıtlayacaktır.
Sorunuz, siparişinizle ilgili ise, sipariş numaranızı ve siparişinizin içeriğini belirtmeniz önemlidir. Bu, satıcının sorularınızı daha hızlı ve doğru bir şekilde yanıtlamasına yardımcı olacaktır.
Sorunuz, Çiçek Sepeti ile ilgili genel bir soru ise, “Canlı Destek” ile iletişime geçebilirsiniz. Canlı Destek, haftanın 7 günü, 24 saat hizmet vermektedir.
Çiçek Sepeti’ne soru sorarken dikkat etmeniz gereken bazı noktalar şunlardır:
– Sorularınızı açık ve anlaşılır bir şekilde yazın.
– Sorularınızda, satıcının yanıtlamasına yardımcı olacak bilgiler sağlayın.
– Sorularınızı saygılı bir şekilde yazın.
Çiçek Sepeti’ne soru sorarken, aşağıdaki örneklerden yararlanabilirsiniz:
Siparişim ne zaman teslim edilir?
Siparişimdeki üründe herhangi bir sorun var mı?
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişimi nasıl iade edebilirim?
Çiçek Sepeti’ne sorduğunuz sorulara, satıcının yanıtlamasına yardımcı olacak bilgiler sağlayarak, sorunuzu daha hızlı ve doğru bir şekilde yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.
Ben kargomu iptal etmişim ve parayi da gondermisim parami tekrar alabilir miyim
Siparişim doğum günü çiçeğim ulasmadi
Müşteri temsilcisi ile görüşemiyoruz aldığım ürün arızalı çıktı ne yapmalıyım
Sizden Bir ürün aldım 24 01 2023 tarihinde ürününün akıbeti belli değil Allah belanızı versin soyguncular dolandırıcılar muhatap bile Yok karşımda nalet olsun böyle firmaya
Son verdiğim sipariş sadece poşet çıktı bu konuyla ilgilenmeniz rica ediyorum
Siparişim eksik geldi lutfen acil yardım istiyorum
6 gün oldu kargom gelmedi iptal etmek istiyorum geri dönüş sağlayan yok rezillik ya bu